Трудно обекчаване на болката | Отразена болка | Нурофен
Breadcrumbs

ПОВЕЧЕТО ГЛАВОБОЛИЯ НЕ ЗАПОЧВАТ В ГЛАВАТА

Повечето от нас знаят какво представлява главоболието. Всъщност, 8 от 10 души страдат от време на време от главоболие. Възможно е да вярвате, че отговорни за това са дългите часове, прекарани пред компютъра, фактът, че пропускате да се храните и че не спите достатъчно.

Но всичко това не обяснява източника на болката, дали идва от главата или става нещо друго?

Да идентифицираме източника на болка

Когато имате главоболие, може да смятате, че болката идва откъм челото. Все пак, ще бъдете изненадани да научете, че източник на болката могат да бъдат мускулите на врата и главата. Но по какъв начин може, мускул на врата да причини главоболие?

Този тип болка се нарича отразена болка. Отразената болка се появява, когато Вашият мозък припознае болезнените сигнали, произлизащи от една част на тялото, като такива, идващи от друга.

Тъй като всички части на тялото са свързани помежду си, мозъкът трудно може да разбере откъде идва болката. Следователно, когато Ви болят мускулите на врата и главата, усещате тази болка като главоболие. Имайки предвид 20-те мускула в зоната на врата и главата е възможно появата на главоболие!

ИЗТОЧНИК НА ЧЕСТИТЕ ГЛАВОБОЛИЯ

Най-често срещаният вид главоболие представлява болка в зоната на челото. Все пак, знаем, че тази болка, най-вероятно е причинена от мускулите на врата и главата.

Следователно, какво можем да кажем за мускулите на главата и врата, причиняващи главоболието?

Причина могат да бъдат мускулите на врата, които са напрегнати. Когато това става, мускулите развиват болезнени . които предават сигнали за болка към мозъка. Те определят чувството за стягане около главата.

Има няколко неща, които можете да направите, за да намалите болката на ниво мускули на главата и врата – като източник на главоболие.

Намалете стреса: Ако сте заети или стресирани, прилагайте техники за релаксиране, като например медитация и упражнения за дишане, които могат да Ви помогнат да намалите стреса и мускулното напрежение. Също така, те Ви помагат да запазите доброто равновесие между професионалния и личния живот. Оставете си време за срещи с приятели или хапнете нещо и нивото на стреса ще се върне в норма.

Maсаж: Следващият път, когато имате дразнещо главоболие, решението Ви е под ръка. Опитвайте лек масаж за отпускане на мускулите на главата и врата. Така, масажът води до увеличаване нивото на ендорфини, натурални аналгетици на организма, които ускоряват усещането за релакс.

Приемете аналгетици: Ако Ви притеснява фактът, че главоболието забавя ритъма Ви на живот, приемането на аналгетиците може ефективно да го отстрани. За бързо намаляване на болката, опитайте Ибупрофен меки капсули. Използва се за намаляване на главоболието като атакува източника. Той се усвоява два пъти по-бързо отколкото стандартната таблетка, като действа на източника на болката.

 

Категории